27 November - Ingenting

Ingenting är som det en gång var!

Tack och lov att ingenting är som det var förut. Saknar vissa saker, kommer jag alltid göra. Är glad att jag kan kolla tillbaka på dessa saker och ett leende sprider sig på mina läppar. För i mörka stunder kommer dom alltid kunna muntra upp mig.

Sedan finns det saker som jag aldrig kommer vilja uppleva igen när jag kollar tillbaka på dessa. Kommer aldrig vilja ha tillbaka en del av dom människor som jag har förlorat, alla dom som har sårat mig och gjort mig illa på något vis.

Varför titta tillbaka och längta till något som aldrig hände när man kan få det att hända i framtiden med någon annan?

Sluta längta tillbaka till livet du hade då och börja lev nu istället.
Glöm inte göra något åt det som du kommer kolla tillbaka på om 10 år, så slipper du ångra dig då.

Jag är nöjd med det jag har idag, jag är nöjd med den jag är idag. Om 10 år kommer jag säkert ångra att jag inte vågade göra något, men jag kommer vara så stolt över allt jag vann genom att bara vara jag!
Så då kommer jag inte behöva ångra att jag inte gjorde den där otroligt fåniga saken egentligen, för jag vann något mer, något större.


Var på kyrkogården idag och hjälpte Lindas farmor att tända ljus på några gravar. Kollade upp i himlen och kunde inte låta bli att skicka en tanke till dig.
Saknar dig mycket och det gör ont att du inte finns längre.
.R.I.P. Gozita saknar dig! Du var min bästa vän!


Saknaden av ett jobb håller på att göra mig dum i huvudet, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen för nu blir jag snart galen om jag inte får ett jobb. Min mail har blivit spärrad också, utan någon anledning alls och det gör mig något fruktansvärt förbannad. Kommer säkert missa ett jätte bra jobb erbjudande bara för att jag inte har min mail. F*N ta dig Windows Live!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg sabina! :)

2011-11-28 @ 21:13:37
URL: http://mollyochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0