6 November - Mys

Att vara mamma är inte alltid lätt när man har en busig liten hundvalp. Många gånger vill jag bara skjuta mig själv när hon väcker mig tidigt på morgonen.
Hon gnäller och vill ut och direkt öppnar jag ögonen och går ut med henne, för jag älskar henne.
Mina händer är fulla med små sår efter hennes sylvassa tänder. Det gör ingeting för hon har ju så roligt.
Även fast jag skäller på henne och drar henne i nackskinnet när hon gör fel så älskar hon mig. Varje natt sover hon på min huvudkudde och snarkar som en liten gris.
Älskar dig Loci lilla du är helt underbar.

Har mycket att tänka på just nu, många tunga val som ska göras och många frågor som kräver ett svar. Jag är inte längre ett litet barn som kan gömma mig, utan jag är en vuxen individ som måste ta ansvar för mina egna handlingar.
Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden ibland och få stanna liten.

Har varit två dagar hemma hos Lindas föräldrar och slappat, även varit in till Örebro och träffat den bästa, blir alltid lika förvånad.
Ibland önskar jag att jag aldrig hade träffat dig för jag vet inte längre hur jag ska bete mig. Antar att vi båda två är för fega egentligen. Jag vet vad jag känner för dig men jag vet inte om det är värt det.
Du kommer alltid vara något anorlunda och speciellt för mig.
Nu är vi hemma i Borlänge igen, tillbaka till verkligheten, dags att söka jobb igen.
Förhoppningsvis har jag ett jobb snart och kan börja leva igen, slippa vara en halvdöd.

Nu ska jag och Loci mysa ner oss under täcket och kolla på en film till.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0