21 Oktober - Äventyr

Igår var jag med Linda på jobbet och jag fick rida en helt underbar islänning som heter Ugla. Får egentligen inte rida än på ett tag (om jag skulle åka av, 5 veckor har inte riktigt gått än) men Linda skulle skritta ut på en av dom nya hästarna på jobbet och Gittan frågade om jag också ville ha en häst.
Kunde inte tacka nej och eftersom vi bara skulle skritta så sa jag ja.
Ugla är 22 år och världens snällaste, mjuk och fin i munnen och bara jätte snäll.
Ugla är blacken som står upp bakom skimmeln.
Bor nu hemma hos Linda och David i Borlänge, letar jobb och eget boende. Hoppas kunna bo kvar i dalarna eftersom det är här jag är född.
Det börjar även närma sig operation nu också, dom planerar och jag kommer antagligen snart bli kallad för att möta kirurgen.
Känner mig så fruktansvärt nervös!
När jag skrev på kontraktet för typ 4 år sedan kändes det inte riktigt som ett problem, men nu 4 år senare känns det fruktänsvärt nervöst, kan nästan känna smärtan i mina käkar.
Drömmer konstiga drömmar när jag sover i lägenheten, försvinner säkert om ett tag, måste bara vänja mig vid att sova vid en balkong och ett stort fönster.
Nu ska ajg vänta på Linda som slutar klockan 4 sen ska vi orna en mys fredag
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0