25 Oktober - Saknad

Ibland har jag svårt att tro allt som händer. Är sjukt besviken på mig själv. Är hemma hos mamma just nu och myser i soffan. Ska hämta mormor och morfar i morgon från Stockholm-Skavstas flygplats, dom kommer från en semester i Tyskland. Tänk om jag kunde vara lika avslappnad och slö som min katt, föddes till fel sort tror jag. Är nog katt man skulle ha varit, sova, utforska, äta och bli älskad. Låter toppen enligt mig. Sen är man inte lika menlös som en hund, mer självständig. Tror jag skulle vara som Kirre om jag var en katt. Fan va underbar jag skulle vara. Kollar på värsta pojkväns akademin och blir inte riktigt klok på vilka människor det finns, är vi verkligen omgiva av sådana puckon som dom? Finns det verkligen så korkade jävla människor? Blir mörk rädd. När man tittar på sånt här vill man fan inte ha någon pojkvän heller. Nej nu ska jag klappa på min söta katt ich somna lite snyggt ;) Godnatt och sov gott hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0