29 Oktober - Halloween

Idag ska vi fira Halloween, kommer bli helt underbart men vi kommer nog frysa ihjäl hela bunten. Våra dräckter är inte direkt varma och jag ska vara chafför.
Tur att man kan spåra utan alkohol i kroppen då.
Hoppas på en rolig kväll även om tankarna är lite tunga just nu.

Tänker på min älskade häst och allt som är bestämt nu, känns väldigt tungt att bära det i mitt hjärta. Älskar henne så mycket. Just för tillfället kan jag inte riktigt sluta gråta.
Vart du än hamnar får du det bra det vet jag <3


Älskar dig min fina snutta
Tänker på dig varje dag
Hoppas du får det bra <3


Kommentarer
Postat av: Emma | Blivande mamma BF 6nov

åh, ska ni sälja henne? :(

2011-10-30 @ 23:02:36
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0