5 Augusti - Saknad

När ingen ser, när ingen hör. Då saknar jag dig!
 

Livet är inte alltid till för att vara lätt, på något vis ska jag klara mig igenom mörkret. När allt försöker smyga sig på samtidigt försvinner allt ljus bara mer och mer.
Så länge det lilla ljuset finns där så kommer jag alltid kämpa på.
 
Varför kan du inte förstå?
 

Jag önskar bara att alla kunde förstå att jag inte vill prata om det, jag vill inte släppa ut något av det som finns där inne. Jag må vara surskallig och dumdristig men ingen kommer förstå.
 
Jag önskar bara att alla kunde ge mig en paus och låta mig ta hand om allt själv! Jag klarar mig bäst så!
Jag älskar alla mina vänner och skulle göra allt för er, precis som ni vill göra allt för mig. Nu ber jag er att förstå!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0