7 Augusti 2012 - Ragga

Hemskt, konstigt, märkligt, udda, konstig, rolig, flörtig ;)
 

Sitter här och funderar lite, mindes helt plötsligt en massa roliga raggnings repliker jag hört runt omkring mig, några har det blivit genom åren.
Vissa bättre än andra faktiskt även om dom oftast är väldigt dåliga.
Min bästa är nog "Den cidern var god, hur smakar du?"
 
Raggnings repliker är som upplagda för ett asgarv i gensvar. Jag skulle själv aldrig kunna ta något sånt seriöst.
 
Nu har den här förkylningen tagit ett steg för långt och gett mig öront. 
Inte okej!!
Feber, halsont och hosta i all ära men mina öron är känsligt!
 
Idag har vi handlat mat och lite annat roligt så nu ska jag ta det lungt med mitt öra.
 
För alla som är intresserade så känner mig mig grymt snygg nu för tiden.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0