Så här mot slutet av....

Jag svek dig, Du svek mig, Vi svek oss!!!
Jag älskade dig, Du älskade mig, Vi älskade oss!!!
 
Svurna fiender eller bittra vänner?
Starka känslor eller brustna hjärtan?
Känslor som dog eller fortfarande finns?
Jag har förlåtit dig.. Kan du förlåta mig?
 
Vi kanske aldrig blir det vi en gång var.
Jag saknar din humor, den passa så bra med min.
Jag har ett humör som inte kan liknas med många
Jag jobbar på det, jag försöker verkligen.
 
Förlåt, börja där!
Förlåt, vänner igen?
Förlåt, det behöver både du och jag!
 
Litar du på mig eller litar jag på dig?
Var vi bra eller var vi kass?
Vänner för alltid eller bara när det passar?
Helvetet tillsammans eller lämna varandra där?
 
Jag tror inte att jag vill att det ska bli du och jag igen.
Även om vi passade varandra nästan perfekt.
Kanske kommer jag sakna dig en livstid.
Antagligen har jag glömt bort allt om ett tag.
Antagligen har jag inte glömt något om en evighet.
 
Troligen kommer du aldrig läsa det här.
Gör du det så snälla tala om sanningen för mig
Ge mig ett svar för jag vill veta
Jag vill veta vad du och jag är.
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0