Vad hände?

Livet jag en gång levde, vad hände med det?
Sakerna jag en gång hade, vad hände med dom?
Känslorna jag en gång kände, vad hände med dom?
 

Det livet jag levde och faktiskt var lycklig i, det finns inte längre kvar. 
Kunde jag inte inse min lycka när jag hade den?
Jag saknar mitt liv och allt jag hade i det.
Alla lyckliga minnen, alla dumma saker jag gjorde.
 
Mina djur, alla mina kärlekar och alla mina älskade
Dom är nu utspridda på olika ställen och jag känner inte längre någon trygghet i mitt liv.
 

Någonstans i min själ har ett djupt hål grävts ut.
Mitt hjärta känns tomt när jag inte längre har det jag en gång höll så kärt.
 
Jag saknar min mamma som nu bor så långt bort.
Jag saknar mina djur som bor så utspritt över Sverige.
Jag saknar mitt lila/svarta rum, där jag kunde vara mig själv.
Alla kompisar från Ransta som alltid gjorde allt för att göra min dag.
 
Nu måste jag blicka framåt och hoppas att jag kan skappa mig ett liv som är mitt.
Något som jag själv skapat och som ger mig glädje där jag är.
Ingen annan kan göra det för mig, bara jag.
 

Min vackra häst, min vackra katt
Jag saknar er alla
Jag vet att ni har det bra
Att ni faktiskt har det bäst
 

Det var allt jag hade att säga för denna gång. 
 
Mot en ljus framtid.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0