24 Februari - slut?

Det är verkligen sant, vi är slut!
Jag fattar inte när detta hände och vad jag gjorde!?
Vi som var rätt har plötsligt blivit fel
Jag kommer alltid älska dig även om du inte längre älskar mig!!

Om en vecka flyttar jag till Hudiksvall och börjar mitt nya liv som mjölkbonde. Känns helt underbart att det ska bli av och alla celler i min kropp hoppar av lycka.
Ska i början bo med Ella och hennes lilla Dexter, trångt men det får fungera tills jag har en egen lägenhet!

Operationen gick super bra och ajg har nu den perfekta tandraden. Svullnaden har nästan lagt sig förutom mina underbart charmiga "mormors kinder". Jag har fått en överläpp som jag inte riktigt vet hur jag ska kontrollera, men va fan det lär jag mig snart.
Nästa vecka ska jag plocka stygnen och då kan ajg nästan börja leva som vanligt igen.
Det har ju inte läkt ihop helt och hållet så jag kommer ju inte få lyfta tungt och anstränga mig för hårt i början.

Känns så underbart skönt att det äntligen är över, det är klart, jag kan inte ångra mig och fly för nu är det permanent och fan helt ärligt jag är snygg!
Tror mitt liv är påväg åt rätt håll nu även om det delar sig värre än en trädkrona med alla positiva saker.
Om det är meningen att det ska vara så kommer det bli, bara hålla i hatten och följa med vindeen när den blåser.

Börjar få tillbaka lite av min energi som jag förlorat efter operationen och igår städade ajg mitt rum så underbart fint att det har nog aldrig sett bättre dagar, återstår bara lite små plock, idag har jag vattnat mammas blommor och funderar på om det finns något mer jag kan göra så jag glömmer bort tiden och det negativa som har hänt.

Det är aldrig roligt att förlora något som jag så länge har lutat mig mot.
Du som så länge varit det trygga i mitt liv.
Jag älskar dig och kommer alltid älska dig
Du har gjort mig lycklig så många gånger
Det här är den enda gången du sårat mig och det går så djupt
I will always love you!

Nu ska vi ställa in siktet på allt det positiva då jag egentligen är sjukt lycklig. Imorgon kommer Matte hit och håller mig sällskap och det ska bli så sjukt underbart! Nu ska jag fortsätta att städa i mitt lilla underbara rum, tvätta det som behöver tvättas och packa det som behöver packas för att flytta till Hudik och Ella!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0