6 Februari - Break down

Love is sweet, Love is fine.

Rörigt i huvudet, egentligen borde jag inte blogga för jag kan nog inte få ett ord rätt egentligen. Ska ge det ett försök att göra ett iaf.

Lite smärta får man leva med här i livet för all smärta är inte så dålig. En del smärta påminner mig om något bra, något jag vill komma ihåg.
Helgen har gett mig lite smärta och varje gång den gör ont vill jag bara le och hoppa upp och ner.
Ja jag vet att det låter lite konstigt men ibland kan smärta vara något bra.
Som träningsvärk efter ett hårt träningspass på gymet.

Många tankar var det jag hade och tänkte försöka reda ut några här kanske.

Det närmar sig det stora datumet nu och jag blir mer och mer nervös för varje dag. Den 14 kommer jag aldrig vara den samma igen, även om jag kommer vara mig. Min personlighet kommer aldrig att förändras, trivs för bra med mig själv som inneboende. Allt annat kommer att förändras efter det datumet. Ett nytt liv med mitt gamla jag.

Phuo vad konstigt det känns att livet förändras så fort!

"Det är allt eller inget som dom brukar säga" - Anders Ivarsson

Just nu är det verkligen allt eller inget, operation, jobb, flytt och massor med mer som rör sig i mitt huvud och händer.

Jag kommer fylla i er vad som händer den 14 ju närmare vi kommer. Bilder kommer också att dyka upp och från den 10:e kommer nog den här bloggen bara handla om mig och min stora förändring.

Sen händer det något annat som jag knappt vågar prata om, hoppas på eller fundera över. Jag försöker reda ur vad det är som händer med det här och skulle uppskatta om det kom till ett slut och en lösning. Hoppas det blir något bra av det här :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Men gumman vad är det som händer och sker? :(

Vill du ha någon att prata med så finns jag här. Tänker på dig. Kram!

2012-02-06 @ 22:48:35
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0