Igen!?!

But baby, there you go again, there you go again, making me love you
Yeah I stopped using my head, using my head, let it all go, ooh
Got you stuck on my body, on my body, like a tattoo
And now I'm feeling stupid, feeling stupid, crawling back to you
 
Så fort jag tror att jag hittat något bra och vågar öppna mig igen så faller jag platt igen!?
Ska jag aldrig få vara den jag är och någon ska älska mig för den personen?
Jag trodde att det kanske fanns något, hur kunde jag vara så dum?
 
Will I ever learn?
Jag klarar mig bra själv, ska jag verkligen gå igenom det här gång på gång med folk som inte vekar kunna acceptera att jag faktiskt är den jag är och står för det?
 
Jag kommer inte ändra på mig själv för någon igen.
Jag trivs för bra med den jag är nu för att göra någon annan till lags genom att ändra mig.
 
 
Lev med den jag är eller lev utan mig!
Jag klarar mig alltid!
 
 
Jag kanske inte alltid drar dom mest passande skämten eller säger dom bästa sakerna men jag kan stå för att jag är sån.
Jag gör dumma saker, jag säger dumma saker och jag tänker mig inte alltid för.
Jag kan få en människa att må skit
Jag kan få en människa att må bra
 
Älska mig
Hata mig
Valet är ditt
Jag klarar mig
Det har jag alltid gjort
Jag kanske gråter en tår
Inte mer
Jag klarar mig
Det kommer jag alltid göra
Lev ditt liv med mig
Lev ditt liv utan mig
Jag lever
Jag lever mitt liv med mig
Jag älskar mig
Det behöver inte du
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0