Kaos

Ibland snurrar livet likt Insane, upp, ner, runt och runt.
Hur ska jag se klart när blicken inte kan fokusera längre bort än mina egna händer som kramp aktigt håller sig fast?
 
Haft några helt underbara dagar, kunde faktiskt inte önskat mig bättre.
Varit med Linda och två trevliga grabbar på kryssning, träffat ännu trevligare folk och återupplivat roliga minnen.
Fick mig två nya vänner som jag hoppas kunna hålla kontakten med, härliga, underbara Norrlänningar med underbart skruvad humor.
Kryssningen vart ett kaos precis som jag hade förutsagt, vi hade en fantastisk tid i alla fall.
 
Nu sitter jag här och håller tummarna för att jag ska kunna få min söta "lilla" bil tillbaka.
Vill faktiskt ha en chans till att överleva om jag skulle krocka med något ute på vägarna, speciellt nu i vinter tid med all snö och halka.
Jag, volvon och alla våra minnen!
Alla våra ljuva och även bittra minnen!
 
Nu taggar vi ett nutt liv i en ny värld där kanske livet kan vara lite snällare mot mig.
Har en viss mister som fått mig att vakla lite där jag står så stadigt med mina fötter, får se vad det här blir.
 
Pussar och Kramar alla goa människor
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0